Jak rodzina Smuszkiewiczów zamieniła pasję w biznes. Poznajcie bohaterów kampanii “Prawdziwe Historie” OTOMOTO

Materiał informacyjny OTOMOTO
Historia biznesu Smuszkiewiczów z Gniezna zaczęła się od jednej wywrotki marki “Jelcz” i wielkiej miłości do samochodów. Pan Piotr, głowa rodziny, otworzył biznes w trudnych latach 70. ubiegłego wieku. Od początku mógł liczyć na wsparcie 10-letniej córki Hani, która pomagała mu naprawiać auta. Dziś rodzina dysponuje placem pełnym nowoczesnych ciągników siodłowych, a Hania wraz z mężem Sławkiem przejęli kierowanie przedsiębiorstwem. W jaki sposób udało im się zamienić mały biznes w prężnie działającą firmę? W najnowszym odcinku kultowego cyklu “Prawdziwe Historie” rodzina Smuszkiewiczów zdradza tajemnice swojego sukcesu.

To już szósta odsłona kampanii "Prawdziwe Historie", ale pierwsza, która skupia się na profesjonalnych sprzedawcach i motoryzacyjnym biznesie. We wszystkich spotach cyklu występują wyłącznie autorzy ogłoszeń dostępnych na platformie - właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów, bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą.

Poprzednie edycje "Prawdziwych Historii" skupiały się na autorach pojedynczych ogłoszeń. Bohaterowie opowiadali w nich o swoich samochodach, z którymi wiążą się magiczne wspomnienia i emocje, a dla których szukają w serwisie nowych właścicieli. We wszystkich spotach wystąpili autorzy ogłoszeń – obecni właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów. To właśnie autentyczność cyklu sprawiła, że zaskarbił on sobie sympatię szerokiej publiczności. Finalnie, każdy z bohaterów "Prawdziwych Historii" sprzedał swój pojazd za kwotę znacznie przekraczającą cenę wywoławczą.

Cykl zapoczątkowała wyświetlona na Facebooku ponad 13 milionów razy świąteczna kampania z Wartburgiem, a kolejne odsłony kampanii były poświęcone równie wyjątkowym modelom samochodów: Maluchowi, Toyocie 4-Runner, DeLoreanowi i kultowemu Cadillacowi Eldorado. Wszystkie spoty można obejrzeć na kanale marki.

To historia naprawdę wyjątkowa - także na tle poprzednich „Prawdziwych historii” OTOMOTO, bo po raz pierwszy inspiruje ją nie konkretny model samochodu, a ludzie. Nasi bohaterowie udowadniają, że pasja w prowadzeniu biznesu i otwartość na wszystko, co pozwala go rozwijać zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się warunkami rynkowymi - jak na przykład aktywność online, są gwarancją długoterminowego sukcesu. Międzypokoleniowa współpraca, łącząca wieloletnie doświadczenie ze sprawnym działaniem także w rzeczywistości wirtualnej, jest fundamentem firmy Smuszkiewiczów - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

Historia firmy z Gniezna zaczęła się ponad 40 lat temu. Motoryzacyjna pasja Piotra, skłoniła go do tego, by samochodami zajmować się na większą skalę. Do warsztatu, w którym na początku można było znaleźć wywrotki i niewielkie samochody ciężarowe, często zabierał jedną ze swoich trzech córek - Hanię, której pomoc ojcu sprawiała przyjemność.

Córka siedziała przy mnie, podawała mi klucze. Cieszyło, że takie małe dziecko idzie w takim kierunku. Ona kochała samochody “od maleńkości” - z sentymentem wspomina pan Piotr.

Po latach, w 1997 roku prowadzenie firmy ojca przejęła dorosła już Hania wraz z mężem, Sławkiem. Choć rozwijanie biznesu wiązało się w przeszłości z wieloma wyrzeczeniami, udało się im zarazić pasją do samochodów ciężarowych swoje dzieci, które dziś także wspierają rodziców, przygotowując się na przekazanie im firmy w przyszłości.

od 16 lat

OTOMOTO to wiodąca platforma motoryzacyjna, która łączy kupujących i sprzedających samochody, przyciągając miesięcznie ponad 6 milionów użytkowników. To najbardziej naturalne miejsce poszukiwania pojazdów w Polsce. W nowoczesnym świecie coraz popularniejszych zakupów i sprzedaży online, OTOMOTO stawia na wysokie standardy zaufania i przejrzystości. Portal dąży do tego, aby użytkownicy czuli się bezpieczni i pewni, korzystając z jego usług. Przykłady działań wspierających bezpieczeństwo to choćby obowiązkowy numer VIN w ogłoszeniach, możliwość weryfikacji danych z rejestru pojazdów CEPiK, Inspekcja Techniczna Pojazdów i opcja pobierania raportu o pojeździe przy korzystaniu z usługi OTOMOTO Pay.

Kampania oparta na biznesowej „Prawdziwej Historii” OTOMOTO ruszyła 23 października. Spoty wideo można zobaczyć w Internecie, w tym kanałach mediów społecznościowych OTOMOTO. Działania obejmą także kampanię radiową, emitowaną w największych stacjach w Polsce, aktywności PR oraz OOH. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Jak rodzina Smuszkiewiczów zamieniła pasję w biznes. Poznajcie bohaterów kampanii “Prawdziwe Historie” OTOMOTO - Portal i.pl

Wróć na dzierzoniow.naszemiasto.pl Nasze Miasto