Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urzędnicy chcą się poprawić

Redakcja
Kontrola poziomu jakości usług są głównymi powodami corocznego badania, przeprowadzanego wśród klientów dzierżoniowskiego urzędu.

Ankietami objęto w tym roku prawie pół tysiąca osób. Odwiedzający urząd mieszkańcy wyrażali swoje opinie na temat jakości świadczonych usług (m.in. rzetelności, szybkości i wyniku załatwianej sprawy, poprawności otrzymywanych dokumentów oraz czytelności formularzy) i jakości obsługi (m.in. fachowości i uprzejmości pracowników oraz jakości udzielanych informacji).

Ważnym elementem badań jest również sprawdzenie stopnia zadowolenia z czytelności dostępnych w urzędzie kart usług i informacji zamieszczanych na stronie internetowej miasta. Najwyżej ocenione obszary dotyczyły m.in. warunków obsługi, poprawności otrzymanych dokumentów, wyniku załatwienia sprawy, pomocy udzielanej przez pracowników, ich uprzejmości i fachowości.

W porównaniu do wyników sprzed roku poprawę widać głównie w dostępności i czytelność kart usług, oznakowaniu i łatwości poruszania się po urzędzie, terminowość, warunkach obsługi, godzinach pracy i poprawności otrzymywanych dokumentów. Gorzej niż przed rokiem, choć jest to spadek nieznaczny, klienci ocenili szybkość załatwienia spraw, rzetelność, fachowość pracowników, czytelność i łatwości wypełniania formularzy oraz jakość informacji udzielanych przez pracowników.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dzierzoniow.naszemiasto.pl Nasze Miasto