Ankietami objęto w tym roku prawie pół tysiąca osób. Odwiedzający urząd mieszkańcy wyrażali swoje opinie na temat jakości świadczonych usług (m.in. rzetelności, szybkości i wyniku załatwianej sprawy, poprawności otrzymywanych dokumentów oraz czytelności formularzy) i jakości obsługi (m.in. fachowości i uprzejmości pracowników oraz jakości udzielanych informacji).
Ważnym elementem badań jest również sprawdzenie stopnia zadowolenia z czytelności dostępnych w urzędzie kart usług i informacji zamieszczanych na stronie internetowej miasta. Najwyżej ocenione obszary dotyczyły m.in. warunków obsługi, poprawności otrzymanych dokumentów, wyniku załatwienia sprawy, pomocy udzielanej przez pracowników, ich uprzejmości i fachowości.
W porównaniu do wyników sprzed roku poprawę widać głównie w dostępności i czytelność kart usług, oznakowaniu i łatwości poruszania się po urzędzie, terminowość, warunkach obsługi, godzinach pracy i poprawności otrzymywanych dokumentów. Gorzej niż przed rokiem, choć jest to spadek nieznaczny, klienci ocenili szybkość załatwienia spraw, rzetelność, fachowość pracowników, czytelność i łatwości wypełniania formularzy oraz jakość informacji udzielanych przez pracowników.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?