Akcja trwa od 5 lipca minionego roku i obejmuje województwo dolnośląskie, śląskie oraz wielkopolskie. W stolicach regionów, czyli we Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu, atrakcje Gór Sowich promowane są na autobusach, billboardach, ulotkach, tablicach oraz w mediach. Na kampanię reklamową, która potrwa do 12 stycznia 2012 roku, STGGS pozyskało ponad pół miliona złotych z Unii Europejskiej.
Promocję naszych urokliwych zakątków wsparła reklama radiowa i prasowa.. Spoty radiowe emitowane są w dwóch wersjach (zimowy i wiosenny) w Polskim Radiu Wrocław, Radiu Eska Poznań oraz Radio Plus Katowice. Atrakcje Gór Sowich promowane są także w dodatkach tematycznych Gazety Wrocławskiej, Dziennika Zachodniego oraz Głosu Wielkopolskiego.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?