Zawarte w ankiecie pytania dotyczą m.in. szybkości załatwiania spraw, jakości informacji udzielanych przez pracowników, czytelności formularzy i wniosków dostępnych w urzędzie czy uprzejmości pracowników. - Wyniki ankiet posłużą do wprowadzenia działań doskonalących, poprawiających wskazane przez mieszkańców obszary. Natomiast porównanie tegorocznych wyników z uzyskiwanymi w poprzednich latach pozwoli na ocenienie, czy wprowadzane wcześniej zmiany przynoszą spodziewane efekty – mówi sekretarz miasta Anna Grochowina. Do przeprowadzenia ankiet miasto zaangażuje osoby spoza urzędu i jednostek. Ma to zapewnić wiarygodność wyników. Badania rozpoczną się 15 lutego i potrwają do końca marca.
Badania klientów obejmują: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, Ośrodek Sportu i Rekreacji, Dzierżoniowski Ośrodek Kultury, Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Ośrodek Pomocy Społecznej, Miejsko-Powiatową Bibliotekę Publiczną, Gminne Centrum Informacji, Dzierżoniowskie Centrum Biznesu, Dzierżoniowski Inkubator Przedsiębiorczości, Fundusz Poręczeń Kredytowych Powiatu Dzierżoniowskiego oraz placówki oświatowe i organizacje pozarządowe.
Komentuj!
Jak oceniasz pracę urzędników w dzierżoniowskich instytucjach? Można liczyć na ich pomoc?
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?