Badania ankietowe przeprowadzane są również wśród dzierżoniowskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych.
– Opracowane przez miasto badanie jakości obsługi pomaga wypełniać czterech ankieterów. Chcielibyśmy zebrać 500 ankiet. Posłużą one do sprawdzenia obszarów, nad którymi w najbliższej przyszłości będziemy musieli popracować - mówi kierownik Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Dzierżoniowie Grażyna Banaś.
Coroczna kontrola jakości obsługi ma w dzierżoniowskim urzędzie kilkunastoletnią tradycję. Od niedawna prowadzona jest także w OSiR-ze, DOK-u, OPS-ie, DZBM-ie, bibliotece, placówkach oświatowych i innych miejskich instytucjach. Pytania w ankiecie Urzędu Miasta dotyczą m.in. wyniku i czasu załatwienia spraw, czytelności i łatwości wypełniania formularzy i wniosków, uprzejmości pracowników czy źródeł informacji urzędowych, z których korzystają mieszkańcy.
Pobraną ze strony wypełnioną ankietę można przekazać na stanowisku „Informacja” w Biurze Obsługi Klienta. Wypełnienie ankiety zajmuje około siedmiu minut.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?